Post by kbilanrasegu on Feb 17, 2022 9:33:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Bino Go:Adventure Jungle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Bino Go:Adventure Jungle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää pisteitä hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Super Bino Go:Adventure Jungle 2022 version ▞▞▞
Hieno peli, mutta silti odotamme vanhaa tyyliä ja ensimmäisellä tasolla pelissä ei ole isompaa sieni...se tarvitsee parannuksia ja lopettaa mainokset...
ADS.ADS. jokaisella tasolla on mainoksia. ja hyppään jo sienien päälle, miksi aikuisesta mariostani tuli pieni vain siksi, että sienien päälle hyppäämisen jälkeen pysyn samassa paikassa, josta sieni katosi 2 sekunnin kuluttua. Olen melko varma, etten koskenut sieneen. Poistettu.
Uuden päivityksen jälkeen kun valitsen pommikoneen tehon, se heittää minut pois sovelluksesta ja peli suljetaan
Tämän pelin pelaaminen on hauskaa, mutta sinulla on vain 1 elämä, jos kuolet, aloitat alusta, en ole hyvä pelien kanssa, mutta toivon, että lisäät elämää, jotta minun ei tarvitse aloittaa alusta joka kerta kun kuolen.. Nautin siitä mutta on ärsyttävää aloittaa kaikki alusta joka kerta
alussa heidän pitäisi kertoa kuinka käyttää kaikkia sen painikkeita pelin jatkamiseksi, en tiennyt kuinka pelata ja siitä syystä en voinut mennä pidemmälle😤😟😟😡
Aina kun sain uuden puhelimen, vaikka kaikki tietoni Google Gamingin/Playstoren kautta kirjautuivat oikein, minulla ei jostain syystä ole luottojani, ja minun on aloitettava alusta, olen yrittänyt poistaa ja asentaa uudelleen, mutta Olin itse asiassa yksi niistä ihmisistä, jotka käyttivät rahaa tähän peliin, ja olin tasolle 60! Korjaa tämä
Kasvoin super Marion kanssa. Se on erittäin nautinnollinen peli. Rakastan sitä 🤗
Tämä peli on mahtava, pidän tästä pelistä todella paljon, mutta siellä oli paljon mainoksia, mutta tämä peli on todella hyvä, lataa seuraava päivitys
Super Bino Go:Adventure Jungle சாகசம் sjcm
en osannut. liian vaikeaa näytöllä pelata, ehkä vanhan ohjaajalla olis onnistunut.
Peli on hyvä, mutta täynnä mainoksia, jos asennat pelin, näet enemmän mainoksia kuin pelaat sitä 😑😑
Pidän tästä pelistä niin paljon, ettei siinä ole edes yhtä virhettä, joten pidän tästä pelistä niin paljon
Erittäin mielenkiintoinen ja haastava. Hieman vaikeaa kaikilla tasoilla, olen tasolla 118.
En voi ylittää tasoa 8. Vettä on kaikkialla, en kirjaimellisesti voi mennä pidemmälle. Miten saan sen tason suoritettua??
Super Bino Go: 모험 정글 게임 어드벤처 ucu
Latasin tämän pelin, koska haluan varmistaa, että se viihdyttää minua, ja näin monien ihmisten antaneen sille 5 TÄHTÄ. Kun lataus oli valmis, avasin sovelluksen välittömästi ja tässä on joitain asioita, joita vihaan. Kun avasin sen, sieltä tuli jo lisäys, mutta se on vain kuva, joten se on okei, vihaan tätä asiaa niin paljon ---> En voi läpäistä tasoa 1, kyllä tasoa 1. Se oli vaikeampaa kuin luulin, joten se on pahin sovellus. Tarkoitan, että monet ihmiset rakastivat sitä, joten se on 2/5 tähteä.. :>
Hauska peli! Se on uskomatonta.....mutta minusta tuntuu, että lopussa olisi pitänyt olla palkinto, koska kaikkien tasojen jälkeen on tylsää, koska mitä sinä edes teet ja plussat pääset eroon noista typeristä lisäyksistä, niillä ei ole merkitystä
Ei pysty käyttämään pommivoimaa 60. tason suorittamisen jälkeen
Nostalginen peli minulle! Kuka tahansa voi suorittaa 145 tasoa. Mutta epäilen, että kukaan voisi suorittaa kaikki nämä tasot kaikilla kerätyillä kolikoilla 3/3! Mielestäni kehittäjien pitäisi korjata tämä, vaikka teetkin tietyillä tasoilla, keräät kaikki kolikot, murskaat kaikki palikat ja tapat kaikki hirviöt, mutta saat kuitenkin vain 2/3 tähteä! Se on ärsyttävää! Nämä ovat "mahdottomia" tasoja: 35- 39- 42- 46- 54- 55- 58- 59- 68- 72- 78- 79- 98- 129- 135- 145. (On hauskaa yrittää kerätä kaikki kolikot taso 39 btw)
Rakastan tätä peliä erittäin helppoa ja erittäin mielenkiintoista peliä
Se on mukavaa, mutta jos olemme ulkona, emme ota revive-vaihtoehtoa ja sen jälkeen tulee myös 1 mainos joka kerta, joten en pidä tästä, se on hyvä, mutta yritä ratkaista se mainosvaihtoehto
Lisäykset ovat erittäin ärsyttäviä pelien välissä. Musiikki ei ole hyvää. Se myös pyytää kolikoita joka kerta. Todella tylsä ja ärsyttävä peli 😖😖😖😖
Tämä on kiva sovellus. Pidän siitä. Mutta sillä on ongelma. Siinä on liikaa mainoksia!! 😑
Se oli melko tavallinen peliyksikkö, jätin sen tasolle 14 lähtiessäni sen jälkeen kun avasin tämän pelin, se oli järkyttävää, että jokainen taso oli auki jopa viimeinen taso 145 Nautin vain tasolle 14, se oli todella hyvää ja mielenkiintoista .😭
Hieno peli, mutta liialliset mainokset suututtaa minua, sinun on vähennettävä niitä roskamainoksia
se on niin kiva peli, mutta valitettavasti mainoksia on aivan liikaa
Joo, sitä juomaa, joka saa sinut kasvamaan, kutsutaan kasvujuomaksi, se on tylsää. Kuten hän vanhenee? LOL. Tämä on edelleen mario ripoff, mutta omaperäisempi, mutta silti liian paljon mainoksia. Ja miksi Bino itkee, jos hän kuolee!? Ihan kuin ei mitään järkeä. Ja hirviöt ovat paremman näköisiä kuin prinsessa. Ohjaimet eivät ole niin hyviä, kuten aiemmissa peleissä, joten grafiikkakin on perseestä. Älä lataa tätä peliä, se kuluttaa puhelintietosi.
hauskaa, tonneittain mainoksia, mutta voit yleensä ohittaa ne 5 sekunnin kuluttua. Suurin valitukseni, kuten monien muidenkin kohdalla, ovat "painikkeet", ne tarttuvat joskus, toisinaan näyttää siltä, että painat yhtä, mutta peukalosi oli koskaan niin lievä pois päältä ja se ei rekisteröidy, jos tämä peli ei olisi vain mainostulojen kerääminen, ne tiukentaisivat ohjausta ja antaisivat meille vaihtoehtoja painikkeiden sijoittamiseen ja kokoon.
Hero Wars – Online rollenspiel Rollenspiele llml
Osumatunnistus on korjattava. Kuolet, kun sinun ja hirviöiden välillä on vielä vähän väliä.
OMG! Kuinka sovelluksessa voi olla näin paljon mainoksia? Kaikki sovellukset keskittyvät nykyään enemmän rahaan, eivät asiakkaiden tyytyväisyyteen😓 suosikkipelini, mutta poistin vain bcz liian monen mainoksen.
Kiva peli, kuluttaa kivasti aikaa:)
Rakastan peliä, koska se on hauskaa. Rakastan todella kaikkea hyppäämistä ja liikkumista.
Peli on erittäin hyvä, mutta lisää rajattomasti luoteja pelisoittimeen, taso 140 on erittäin vaikea, olen suorittanut tasolle 139 ja tee tästä pelistä vähemmän vaikea, peli on kaiken kaikkiaan hyvä
Tämä on loistava peli ja erittäin koukuttava. Ainoa syy, miksi en anna sille 5-aloitusta, on se tosiasia, että 9/10 kertaa kun menen katsomaan videota saadakseni lisää kolikoita tai tehostetta, se kertoo minulle, että video ei ole saatavilla eikä anna minulle tehostetta. tai ylimääräisiä kolikoita. Erittäin turhauttavaa!
Ensinnäkin on ada, jota ei voi ohittaa. Toiseksi näytit mainoksia candy crush saagasta, joka näytti paljon kauniimmalta kuin tämä peli, joten poistin tämän ja asensin CCS:n. Kolmanneksi neuvon, älä näytä muiden pelien mainoksia, koska se ei vastaa alkuperäistä konseptisi tai jotain. Asennamme vain, koska se näyttää ja tuntuu Mariolta.
Joka kerta kun kuolet, sinun on odotettava, kunnes lisäys on valmis. Se on erittäin ärsyttävää. Asennuksen poisto siis.
عالیه عالییییی
Se on kaikkien aikojen huonoin peli. Miksi tahtipainike poksahtaa aina viestiä "ei kolikoita". Tee ainakin tutkimusta kopioiessasi Marion kaltaista eeppistä. Rush-painike on olennainen pelin pelaamisessa. Säälittävää, aivan säälittävää! Suosittelen, että jokin muu versio ei sovi siihen. Plus paljon mainoksia... ohoh,🤮🤮🤮🤮🤮😠
Tämä peli on täynnä nautintoa, ja myös lapseni rakastavat pelata tätä peliä. Mutta mainoksia on liikaa.
Hyvä peli, mutta sovellus ei poistu kunnolla. Meidän on siirryttävä aloitusnäyttöön ja tyhjennettävä
Hei kaverit 👋 tämä on todella ihana❤️ peli no minulle, minulla ei ole mitään ongelmaa tämän pelin kanssa, siksi laitoin viisi tähteä tekemään samoin
vietät enemmän aikaa ADS:ien katseluun kuin pelaamiseen. kehittäjät välittävät vain rahasta. älä tuhlaa aikaasi
Tämä peli on liian hyvä, mutta mainoksia tulee liikaa
Tämä peli on erittäin hyvä, mutta yksi ongelma on, että 10 20 30 40 50 60:ssa nämä tasot ovat liian kovia
Minä rakastan tätä peliä. Kovia tasoja on paljon alkaen 30. Muuten tämä on OK. Ja vielä yksi asia, mainoksia on paljon. Tästä syystä annan sille 3 tähteä
Pidän pelistä, koska se muistuttaa minua paljon aidosta pelistä. Mutta 1) en pidä siitä, että hän ei voi lyödä kolikkolaatikoita päällään hyppäämällä itsensä ympäri ja 2) siitä, että mario ei ole täysin hallinnassa, koska seinillä ei ole vastustusta, joten hän ei voi hypätä seinästä seinään. Enemmän tehosteita olisi hienoa. On korjattava.
Pidän tästä pelistä, koska se on helppo, mutta en todellakaan pidä siitä, koska joka kerta kun minun täytyy palata, on aina video!!!!!!☺😐☺😐☺😐☺😐☺😐 ☺😐☺😐☺😐
Rakastan tätä peliä niin paljon, mutta kuolen jatkuvasti
Liian monta mainosta, pelasin tasolle 67, mutta sen jälkeen kun tajusin, että rahaa nappaavat järjestelmänvalvojat tuhlasivat aikaamme pakottamalla meidät katsomaan mainoksia. Ne, jotka ovelat järjestelmänvalvojat ovat jo tehneet salaisen laatikon lyödäksemme hyppääessämme ja pakottivat meidät ruokkimaan niitä piikkikilpikonnia. Tekemällä sen joka kerta, kun tappomme, yhdistämme automaattisen toiston mainoksiin. Tee pelin rahan lisäksi myös pelaajille, niin ansaitset enemmän rahaa. Suurin osa heistä lopettaa, koska on kyllästynyt mainoksiin.
Voitteko laittaa todellisen super Mario Brothersin tänne, toinen peli on minulle hidastava
Ei ollut hyvä nyt..peli lähti todella hyvin käyntiin ja siihen pääsi jopa ostettua kolikoita ja poistona, mutta nyt tasolla 20 peli ei edes aukea lataamisesta puhumattakaan?? ?? Ei mitään syytä, ole hyvä ja korjaa, minulla on vielä kolikoita jäljellä ja tule niin pitkälle....